IT – Μηχανογραφική Υποστήριξη

Η Αττική Κίνηση logistics Α.Ε , φροντίζοντας να είναι αποτελεσματική και να προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, διαθέτει πλήρως μηχανογραφημένες αποθήκες. Παρακολουθούμε στενά τις τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα Logistics, αναζητώντας τις καταλληλότερες λύσεις για την κάλυψη των αναγκών των πελατών μας.

Computer Room

Το computer room βρίσκεται σε έναν αυτόνομο χώρο, με τα απαραίτητα συστήματα ασφαλείας και παρακολούθησης (Πυρόσβεση, κλιματισμό , κάμερες ασφαλείας)στον οποίο είναι τοποθετημένα 2 μεγάλα Racks δαπέδου, με τους απαραίτητους Dedicated Servers της DELL, και με  σύγχρονα Switches της Cisco.

Όλα τα συστήματα του IT, παρακολουθούνται, για την ομαλή λειτουργιάς τους, 24hx7d, και τα λογισμικά καλύπτονται από το αξιόπιστο σύστημα Backup της Acronis.

Enterprise Resource Planning (ERP)

Η εταιρεία, χρησιμοποιεί το σύστημα ενδοεπιχειρησιακού σχεδιασμού ENTERSOFT ERP. Το συγκεκριμένο σύστημα επιτρέπει την ενσωμάτωση εσωτερικών και εξωτερικών πληροφοριών διαχείρισης για το σύνολο των δραστηριοτήτων της εταιρείας (Χρηματοδότηση, λογιστική, μισθοδοσία, πωλήσεις, διαχείριση πελατειακών σχέσεων κλπ). Μέσω του ERP αυτοματοποιούνται οι δραστηριότητες μέσα από μια ολοκληρωμένη λογισμική εφαρμογή, διευκολύνοντας την ροή των πληροφοριών εσωτερικά, αλλά δίνοντας την δυνατότητα και εξωτερικής διασύνδεσής με οποιοδήποτε ενδιαφερόμενο μέρος (εξωτερικό συνεργάτη, πελάτη, κλπ).

Warehouse Management System (WMS)

Για την παρακολούθηση και την διαχείριση των αποθεμάτων , έχει δομηθεί πρόγραμμα WMS (Warehouse management system) το οποίο επιτρέπει την πλήρη υποστήριξη της αποθήκης σε όλα τα επίπεδα.

Μεταξύ άλλων το σύστημα επιτρέπει την δημιουργία και ανάγνωση Bar Codes, RF λειτουργιές, παρακολούθηση serial number, imei number, asset number,LOT number καθώς και την on line παρακολούθηση των αποθεμάτων.

Document Management System (DMS)

Για την καλύτερη παρακολούθηση των ροών των εγγράφων (φυσικών και ηλεκτρονικών) οποιουδήποτε project, η εταιρεία έχει καθιερώσει τη χρήση του M-Files, ενός Συστήματος Διαχείρισης Εγγράφων. Το σύστημα επιτρέπει τη μεταφόρτωση φυσικών (και μη) εγγράφων για τον ευκολότερο εντοπισμό τους και ανάκτησή τους.

Με αυτό τον τρόπο μειώνεται ο όγκος των εγγράφων καθώς επίσης καθίσταται δυνατή η καλύτερη οργάνωση και διαχείριση της πληροφορίας, δίνοντας πρόσβαση στους εργαζόμενους και στους αποθέτες  άμεσα και με ακρίβεια. 

Orian

Η εταιρεία διαθέτει σύστημα διαχείρισης εκτελωνισμών που είναι συμβατό με τους κανόνες της Ευρωπαϊκής ένωσης. Το σύστημα μπορεί να παραμετροποιηθεί έτσι ώστε να υποστηρίζει τα πρότυπα οποιασδήποτε άλλης χώρας της Ευρωπαϊκής ένωσης.

Η παρακολούθηση των αποθηκών αποταμίευσης και των φορολογικών αποθηκών γίνεται μέσω του συγκεκριμένου συστήματος διαχείρισης.

TOP